Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Κατερίνα Παπουτσάκη: Τα μυστικά ομορφιάς της



Η Κατερίνα Παπουτσάκη είναι διαρκώς στην επικαιρότητα τον τελευταίο χρόνο, όχι λόγω της δουλειά της, αλλά χάρη στους «διάσημους» πρώην και νυν της.

Τα μυστικά ομορφιάς της γνωστής ηθοποιού και «femme fatal» αποκαλύπτει το shape.gr

- «Έχω τοποθετήσει ένα διάδρομο στο σπίτι και σε περιόδους που διαθέτω πολύ λίγο χρόνο για γυμναστική ακολουθώ ένα 20λεπτο πρόγραμμα με εναλλαγές έντονης και ήπιας προσπάθειας, που τονώνει τους μυς και κάνει πολύ καλό στον μεταβολισμό μου».

- «Είμαι από τις γυναίκες που αγαπούν τις ρυτίδες τους και θέλουν να μεγαλώνουν με αυτές. Ίσως να δοκιμάσω κάποιες ενέσιμες θεραπείες, όπως το μπότοξ ή το υαλουρονικό οξύ, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ποτέ τον εαυτό μου να λέει “ναι” σε επέμβαση με νυστέρι».

- «Προσέχω τη διατροφή μου, αποφεύγω λιπαρά και τυποποιημένα τρόφιμα και επιλέγω παραδοσιακά πιάτα μεσογειακής κουζίνας».

- «Δεν κάνω ποτέ δίαιτα. Αντί να μετράω θερμίδες, προσέχω πάντα την ποσότητα του φαγητού μου. Όταν ξεφεύγω λίγο κάποια ημέρα, τρώω πολύ ελαφριά την επόμενη».

- «Φροντίζω να κάνω πολύ καλό ντεμακιγιάζ και καθαρισμό και χρησιμοποιώ ενυδατική κρέμα, μία απλή φαρμακευτική. Επίσης, δύο - τρεις φορές τον χρόνο επισκέπτομαι για καθαρισμό μια αισθητικό».

- «Μια φίλη μού πρότεινε να χρησιμοποιώ aloe vera στο πρόσωπο και το σώμα μου. Δεν την αλλάζω, κάνει το δέρμα βελούδινο».

ΠΗΓΗ: http://www.totefteri.com/2011/11/blog-post_8644.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφοδεύστε τις σκέψεις σας ελεύθερα!